pátek 2. června 2017

Wrap Up | KVĚTEN 2017 | LETNÍ TBR

Vypadá to, že se fénix rodí z popela. Přečetla jsem totiž 3 knihy během posledního měsíce! No, pravda to úplně přesné není, protože jedna z těch knih je vlastně jen jedna kapitola jedné knihy, ale to pochopíte za pochodu... Ale i tak, hned po maturitě jsem začala číst a užívám si to, protože mi to fakt chybělo. Jenže s tím, jak odjedu do USA za prací, tak asi už tolik času na čtení mít nebudu... Ale tak když tak po prázdninách!

Přečtené knihy
Podpis čtyř - Sir Arthur Conan Doyle
Musím říct, že tento příběh Sherlocka Holmese mě tolik nezaujal. Nebyla to ani taková záhada, ale spíš tam šlo o nahánění se a akci a takovou mírnou exotiku a oproti Psu baskervillském to prostě nebyl úplně můj šálek čaje. Nebylo to nijak špatné, jen ne to, co bych já upřednostňovala. 3/5

The End - Lemony Snicket
Naopak toto - to bylo velkolepé! 13. díl Řady nešťastných příhod, nejdelší série, jakou jsem kdy četla a dočetla, nejgeniálnější a nejkomplexnější série vedle Harryho Pottera. Jak jsem všem dílům dávala po čtyřech hvězdičkách, tento si zaslouží těch pět, protože to nebylo jen skvělé ukončení, ale i skvělý díl sám o sobě. Už jsem o tom dost básnila na GoodReads, takže se nechci opakovat, ale pak to hodlám ještě shrnout v nějakém článku, protože tohle si prostě musí přečíst o moc víc lidí! 5/5


Skandál v Čechách - Sir Arthur Conan Doyle
Toto je první příběh z knihy Dobrodružství Sherlocka Holmese, když jsem ale zjistila, že jde ohodnotit na GoodReads i každý příběh zvlášť, tak jsem se rozhodla, že každý zvlášť také ohodnotím. Navíc tu knihu ani nehodlám číst v kuse najednou, protože to mě zase tolik nebaví a spíš to radši prokládám jinými knihami. Ale snad ji do konce prázdnin dočtu. Tento příběh mě zase velmi bavil, je prostý, ale byl opravdu zábavný a velkou roli tam hraje silná, vychytralá žena, což i já občas dokážu ocenit... 4/5


LETNÍ TBR
...aneb Co bych si v létě chtěla přečíst?

...protože Sebevraždy panen byly neskutečné...

....protože jsem to nedočetla od doby, co jsem to rozečetla...

...protože to má být údajně krásné...

...protože je to prý jeden z nejlepších současných českých autorů...

...protože to je klasika, kterou nutně musím přečíst...

....protože to je novodobá klasika...

...protože Babička byla úžasná...

...protože JKR...

....protože já a příběhy z Blízkého východu...

...protože Gaiman....

...protože Murakami...

...protože ten název mě prostě nutí si to přečíst...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem moc vděčná za každý komentář. Děkuji.