úterý 23. května 2017

Wrap Up a TBR | DUBEN 2017

Maturita... Co vám budu povídat, že ano?
1 knihu jsem přečetla. Jen jednu...


Přečtené knihy
Petr a Lucie (Romain Rolland)
O této knize už jsem mluvila zde a můj názor se od prvního čtení moc nezměnil. Je to krásná novelka o lásce v nešťastné době, plná krásných lyrických popisů situací, pocitů a zasazená v překrásné Paříži. 4/5


Rozečtené knihy
Le Petit Nicolas (Sempé/Goscinny)
Toto jsem začala číst kvůli přípravě na certifikát z francouzštiny a občas si z toho nějaký příběh přečtu, ale opravdu spíš jen tak nahodile. Navíc jsem ty příběhy už taky kdysi četla, jen si je teď připomínám ve francouzštině.

Jak číst film (James Monaco)
Tuto knihy jsem zase rozečetla kvůli přijímačkám a určitě nepatří k těm mým nejoblíbenějším, které jsem o filmu četla, ale zase nabízí nové pohledy na film, o kterých jsem zatím moc nepřemýšlela. Asi s tím už teď nebudu tak pospíchat a dočtu to, až se vrátím z USA.

The End (Lemony Snicket)
Dnes jsem také rozečetla poslední díl Řady nešťastných příhod a jsem neskutečně zvědavá, jak to celé dopadne a zda dostanu odpovědi na všechny své otázky. Pokaždé, když jeden díl rozečtu, tak je to jako se vrátit domů. Tedy do pořádně depresivní verze domova...


TBR
Osudy a běsy (Lauren Groffová)
Tuto knihu jsem dostala k Vánocům, myslím, a ráda bych ji ještě stihla přečíst, než na celé léto odjedu za velkou louži, kam už si budu brát jenom čtečku a všechny fyzické knihy nechám doma. Uvidíme, snad to pořídím...

Co zajímavého jste v poslední době četli vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem moc vděčná za každý komentář. Děkuji.